2013. június 13., csütörtök

Bazsalikomos,vegyes zöldséges masnitészta

                                                                               
Hozzávalók:  20 dkg. házi masnitészta,  1 fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, 2-3 ek. olaj, 20 dkg. vegyes zöldség ( ami nekem most mexicói zöldségkeverék volt), fűszerek: ízlés szerint őrölt bors, só, oregánó , bazsalikom, csípős paprika,  1,5 dl paradicsomlé.
Elkészítése:  Az olajat felforrósítottam majd a kockára vágott vöröshagymát és fokhagymát  kicsit dinszteltem ezután tettem hozzá a zöldségkeveréket ezzel is pároltam . Megfűszereztem felöntöttem paradicsomlével  egész kevés kb. 1/2 dl vizet öntöttem még hozzá és készre főztem. A tésztát a szokott módon kifőztem  tálalásnál a szósz tetejére kevés sajtot reszeltem. 
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: