2013. augusztus 2., péntek

Málnás-joghurtos muffin🍓

                                                                                

Hozzávalók: 2 db tojás, 15 dkg. kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor, 15 dkg. margarin, 2,5 dl málnás joghurt, 25 dkg finomliszt, 1 csomag sütőpor, 20 dkg. málna( fagyasztott is lehet). a forma kikenéséhez: 2 dkg. margarin.
🍓
Elkészítése: a tojást a kétféle cukorral jó habosra kevertem, elektromos habverővel max. fokozaton 2-3 perc. Először a puha margarint, majd a joghurtot adtam hozzá. A lisztet a sütőporral összeforgattam, az előzőekhez adtam. .Mivel most mélyhűtött gyümölcsöt használtam, ezért  azt  fagyosan kevertem a tésztához. Egy közepes muffin sütő mélyedéseit margarinnal kikentem. A masszát belekanalaztam.
 Előmelegített sütőben 180 C  fokon 20'  sütöttem. A formában hagytam hűlni 10 percig, majd  a süteményeket rácsra raktam, amíg teljesen ki nem hűltek.
A tetejére : 5-6 szem gyümölcsöt összeturmixoltam kb. 1 dl tejszínt felvertem  a gyümölccsel  elkevertem  és  nyomózsákba téve  pár darabra tettem a többit porcukorral szórtam meg .
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen muffin receptem még nincs, köszönöm!
Nagyon ígéretes❤

marisz57 írta...

Málnás! Ezt a gyümölcsöt is imádom!

Éva írta...

Emőke örülök hogy tetszik!
marisz57 nekem is kedvencem, bár nincs olyan gyümölcs amit ne szeretnék!:)