2014. augusztus 26., kedd

Kakaós-meggyes párna

                                                                                 
Hozzávalók: Bolti leveles tésztából készítettem.2,5 ek kakaópor, 2,5 ek porcukor, meggybefőttből  kb. 10 dkg. 2 dkg. vaj, 1 tojássárgája kenéshez
Elkészítése:  Először a meggybefőttből öntöttem szűrőkanálba  hogy csepegjen jól le a leve. A tészta mikor már szoba hőmérsékletű lett  kinyújtottam olvasztott vajjal megkentem. A kakaóport a porcukorral és kevés meggylével összekevertem  és a kinyújtott tésztát gondolatban ketté osztottam és az alsó részének közepére kiskanállal pakoltam a kakaós keverékből  kis halmokat. Erre tettem 2 szem meggyet majd ráhajtottam a tészta felső részét. Kezemmel kicsit a halmokat körbenyomogattam majd késsel feldaraboltam. Előmelegített sütőben 180 fokon 20' sütöttem.  Porcukorral szórtam meg, nagyon finom!
(Tájékozódásként írom le : olyan leveles tésztám volt amiben 4 darab lap van ebből 2 használtam el, egy lapból ahogy kinyújtottam 5 kakaós halmot tudtam pakolni!)

Nincsenek megjegyzések: