2014. augusztus 26., kedd

Paradicsomos spagetti

                                                                             
Hozzávalók: Tészta, 2 db paradicsom, 2-3 dkg. szalonna, 1 gerezd fokhagyma, 2 ek sűrített paradicsom, oregánó, friss felaprított bazsalikom, őrölt bors, só.
Elkészítése: Tésztát szokott módon kifőztem. A szalonnát  apróra felkockázva   kisütöttem  rátettem a megtisztított összezúzott fokhagymát kicsit dinszteltem. A paradicsomot meleg vízbe mártottam majd külső héját lehúztam és feldaraboltam. Ezt az összevagdalt paradicsomot tettem a fokhagymára  valamint 2 ek. sűrített paradicsomot és a fűszereket. Összefőztem  az egészet   és a kifőtt tésztára kanalaztam belőle.(Általában a tányéromban keverem  össze, én így szeretem!)  Nagyon finom volt!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: