2014. szeptember 22., hétfő

Cappuccinokrémes keksztekercs /sütés nélkül/

Arany Tepsi blog napokban mutatta  ezt a  finomságot! Kipróbáltam nagyon finom kicsit kevesebb cukrot tettem csupán bele és külsőleg kókusszal szórtam be.
                                                                              
Hozzávalók:35 dkg. darált háztartási keksz, 15 dkg. porcukor, 3 ek. kakaópor, 1 ek. rumaroma, 8 ek. sárgabaracklekvár, krémhez: 15 dkg. porcukor, 15 dkg. vaj, 3 púpozott evőkanál cappuccino por, kókuszreszelék külső szórásra.
Elkészítése: A kekszet a többi hozzávalóval együtt jól összedolgoztam /nekem a 8 kanál lekvár nem volt elég ezért pici vizet is tettem hozzá/ Két fólia közé tettem a kekszes masszát és kinyújtottam . A porcukrot elkevertem a cappuccino porral  majd a vajjal jól kikevertem . Ezzel a krémmel kentem meg a kinyújtott kekszes réteget majd feltekertem . Külsőleg megszórtam kókuszreszelékkel és hűtőbe tettem. Kb. másfél óra múlva szeleteltem fel ! Nagy sikere volt nagyon finom ! 
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Gabriella írta...

Szeretem a gesztenyés finomságokat, klassz kis desszert.

Okki írta...

El is hiszem, hogy nagy sikere volt. Nagyon finomnak hangzik. :)

Éva írta...

Gabriella ez most más krémmel készült de a gesztenyés változatot is szeretem én is!
Okki köszi!

Vanilin írta...

Szeretem a kókuszos keksztekercset. :) A cappucino por nagyon jó ötlet. :) Legközelebb így készítem.

Papikné Veress Andrea írta...

Még csak most vettem észre, hogy elkészítetted ezt a finomságot :-) Nagyon örülök, hogy ízlett. Így utólag is kedves egészségetekre :-)