2014. december 22., hétfő

Kedves ajándékot kaptam!

Igazán kedves meglepetésben volt részem a mai napon! Postásunk csengetett és egy vaskosabb borítékot adott ide amin  meglepődtem , feladót olvasva először nem is tudtam kitől? Majd mikor már lenyugodtam akkor jöttem rá hogy Erika lepett meg ezzel az ajándékkal aminek nagyon megörültem! Nagyon szépen köszönöm kedvességedet! (Imádom a foltvarrással készült dolgokat !)
                                                                                

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Szép ajándékot kaptál, kedveset. :-) Nagyon boldog Karácsonyt Nektek, Éva!

Gabriella írta...

Áldott, szép Karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

Hankka írta...

Drága Éva, békés, boldog, áldott karácsonyt kívánok Neked és szeretteidnek! :)

Éva írta...

teller-cake nagyon szépen köszönöm!
Gabriella nagyon szépen köszönöm!
Hankka nagyon szépen köszönöm!