2015. február 2., hétfő

Citromkrémes kókuszmuffin Blogkóstoló 21.fordulójára!🍋

A mostani forduló háziasszonya Márti akitől "tudományos" sorsolással Pitelány receptjei közt válogathattam ! A blogot ismerem de  nem volt könnyű dolgom választani, mivel  ezen a blogon igen sok paleo  recept található viszont az én konyhámban kevés olyan alapanyag van amiből teljes mértékben eltudtam volna készíteni.  Így kicsit változtattam.
                                                                         
Hozzávalók(Kókusztejet házilag már készítettem blogomon itt megtalálható/most csupán 3 dl víz és 10 dkg kókuszreszelékből készítettem/ ). Muffin:2 db. tojás, 1 evőkanál cukor, 1 dl kókusztej, 75 g kókuszreszelék.Citromkrém: teljes egészében saját receptem: 1 dl víz, 2 ek. citromlé+ 1/2 citrom leve, 1,5 ek. rétesliszt, 1 citrom reszelt héja, 12,5 dkg. cukor, 12,5 dkg. margarin./a krém soknak bizonyult de majd felhasználom más sütihez /
🍋
Elkészítése:  Tészta hozzávalóit jól kikevertem és 6 db muffin formába kanalaztam. 180 fokon 25' sütöttem  hagytam kihűlni. Közben elkészítettem a krémet: Vizet a citromlével reszelt citromhéjával és a liszttel felfőztem/besűrítettem/ tűzhelyről levettem és hozzá öntöttem a cukrot összekevertem és hagytam kihűlni. A margarint kihabosítottam majd a kihűlt  citromos  masszával összekevertem . Ebből a krémből tettem a muffin tetejére majd egy-egy szem amaréna meggyel díszítettem. Nagyon finom !
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

G.Marta írta...

Évikém, nagyon köszönöm, hogy benéztél hozzám!! Nagyon finom lehet ez a süti is, de a nagyon csokist elfogadnám reggelire kakaó mellé, de sajnos nem tehetem.
Szeretettel ölellek!!♥♥

G.Marta írta...

Évikém, a lányod blogajánlójánál valami probléma van, mert azt írja ki angolul a képre kattintva, hogy Hoppá! Ez az oldal nem található.
Úgy néz ki, semmit sem találtak ezen a helyen. Talán próbálja meg másképpen keresési?

Okki írta...

Nagyon finomat blogkóstoltál, a kókusz-citrom páros nagyon nyerő. :)

Névtelen írta...

Örvendek, hogy találtál kedvedre valót. :) Én is úgy szoktam blogkóstolni, hogy mindent átalakítok.