2015. május 17., vasárnap

A vers vagy idézet amit kapunk esetleg választunk...

az mind nemcsak nekünk de  rólunk is szól azért is megható számunkra ! Anyák napjára már második éve hogy Kibédi Ervin versét választom amit rendszeresen sírva olvasok végig.  Mióta édesanyám nincs köztünk azóta még érzékenyebben  érint  ez a  vers!
* Most az idén kaptam kisebbik lányomtól egy általa választott  nagyon szép verset és mellé pár sort:"Nem én írtam , de a gondolatok benne az enyémek is lehetnének.Nagyon szeretlek!"

Levél Anyukámnak

Valahol távol talán sírsz,
Valahol távol talán aggódsz,
A távolság téged kibír,
De te nem a távolságot.
Sírsz, hogy vajon jól vagyok-e,
Aggódsz, hogy minden rendben van-e.
Tudod, hogy a kicsi lányod távol van,
S ha gondja van, nem ölelheted át azonnal.
Már eleget sírtál és aggódtál,
Eleget kiabáltál és eleget haragudtál.
Ezekért a tettekért, ha bárki megvet téged,
Az sosem tudta, milyen a családi élet.
Nem tudja, milyen szorosan átölelni,
Nem tudja, milyen kisírt szemekkel a nyakadba borulni,
Nem tudja, milyen egy őszinte anyai mosoly,
S azt sem, hogy milyen egy meghitt otthon.
Egy otthon, mely tele van sírással, nevetéssel
Egy otthon, mely tele van egy anya szeretetével.
Te csak aggódj, hiszen ez a dolgod,
De tudd, hogy már felnőtté vált a kislányod.
Tudnod kell azt is, mennyire hálás,
Hisz minden veled töltött ideje egy áldás.
A magas Égnek mond köszönetet érted,
És nagyon, de nagyon szeret téged.

3 megjegyzés:

marisz57 írta...

Gyönyörű, megható vers! :)

Roza írta...

Évám, nagyon szép, megható a vers. Valóban, amikor édesanyánkat elveszítjük, az anyák napja valahogy már nem ugyanolyan számunkra...:(
Csak azt nem értem, ezzel a szép poszttal miért vártál két hetet? Hisz' anyák napja május 3-án volt...

Éva írta...

marisz57 köszönöm!
Roza anyák napján tettem közzé a Kibédi versét most csupán azt szerettem volna megmutatni amit én kaptam!