2015. május 11., hétfő

Receptjeimről pár gondolat !

Régóta gyűjtögetett receptjeim zömében már mind felkerültek a blogomra 5 év alatt. Ezek Édesanyám által készített  kedvenc ételeim süteményeim és köztük vannak azok a receptek amiket volt munkatársaktól szomszédoktól kértem el mert jónak találtam ! Igyekeztem  ezeket az évek folyamán mind kipróbálni. Blogom indulásakor csupán a recepteket írtam be majd később ahogy sütöttem főztem  úgy kerültek helyükre a fotók is.Első szakácskönyveimből Horváth Ilona és F.Nagy Angéla  nagyon sok jó receptet válogattam és készítettem el. Később találtam rá Frank Júliára akinek nagyon jó kis olcsó kiadásban megjelenő szakácskönyveiből   válogattam. Régi szintén olcsó kiadásban megjelenő Fakanál újságok számomra bőséges recepteket adtak amiből  a mai napig  tudok "mazsolázni" Szeretem és érdekel a régi konyhák ízvilága  az ilyen  recepteket megtaláltam az "Ízőrzők" műsorában. Ezekből is kipróbáltam már  sokat ami blogomban is szerepel. Sok receptes és napi újságot is szoktam figyelni  amikből próba-szerencse alapon/ mert nem mindig pontosak ezek a receptek / kiválasztottam amit jónak találtam és mikor elkészítettem nem is csalódtam . Havi receptes újságok közül  Nők lapja Konyha és a Vidék íze amiből legtöbbet kiválasztottam  és  elkészítettem. Ennél  a két újságnál mindig találok olyan receptet is  aminek az elkészítése  az olcsóbb kategóriába tartozik,  vagy megvariálom úgy a receptet hogy nekem is  jó legyen! Blogtársaimtól nagyon sok jó receptet gyűjtöttem össze aminek egy része már kipróbálásra is került ezeket külön címkével látom el/ kipróbáltam, más blogról/  eddig 165.  ilyen receptet készítettem el  ! Általában az első próbafőzésnél vagy sütésnél csupán fél adagból készítem, ha sikeres akkor a következő fordulóban már egészből készítem.Azt hogy az én blogomról ki főz és süt pontosan nem tudom/bár néha találkozom  ilyenekkel  is , azokat felteszem a Ti készítettétek címkéhez/ de bízom benne hogy van olyan étel vagy sütemény ami felkeltette  érdeklődésedet  és ha elkészítetted talán  még ízlett  is:-))
Igyekszem továbbra is gyűjtögetni  az olyan recepteket ami könnyen elkészíthető olcsó és finom! Természetesen  megosztom majd  veletek és mindehhez néha egy kis praktikát is  hozok!!

                                                                               




                                                                           

2 megjegyzés:

kutakodó írta...

Kedves Éva
Sokszor olvasgatok oldaladon és mindig találok jó receceptet. Nagyon szeretem a heti menü ajánlatodat ,ha tanácstalan vagyok mit is főzzek, általában találok nálad valami jó ötletet.
Nem is olya régen olvastam ,hogy szomorú vagy mert ma már nem kommentelnek olvasóid ,hát én sem vagyok egy írogatós fajta ,de most fogadd őszinte elismerésemet a kitartásodért és folytasd tovább mindeki örömére az írást éstermészetesen a főzést .
Ehez kívánok jó egészséget és sok sok szeretetet!

Éva írta...

Üdvözöllek kedves kutakodó! Nagyon szépen köszönöm kedves szavaidat, örülök hogy találsz hasznos dolgokat blogomban! Várlak továbbra is sok szeretettel!