2015. szeptember 20., vasárnap

Krumplis kenyér

Jó pár évvel ezelőtt mikor először sütöttem kenyeret ezt a receptet választottam mivel  egyszerűen elkészíthető olcsó és finom! Anno egy régi recept könyvemben találtam . Nagyon sokszor elkészítettem már azóta , bár közben  sok más receptet  is kipróbáltam!  Ma  ismét a régi krumplis kenyeremet sütöttem meg ! Akinek eddig nem volt bátorsága nekikezdeni a kenyér sütéshez érdemes elkezdeni , és meglátjátok csak elkezdeni nehéz aztán már megy minden! Kenyerek  péksütemények... és milyen finomak tudnak lenni:) 
                                                                                 
Itt még egyben...

már alig vártam hogy kellően  kihűljön:-))
A receptet megtaláljátok >>>>  
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

fuat gencal írta...

Merhabalar, çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var. Ellerinize sağlık.
Saygılarımla..

Éva írta...

saglikli hayat köszi!