2015. szeptember 15., kedd

Müzliszelet

                                                                            
   
Hozzávalók:
18 dkg zabpehely
4 evőkanál liszt
5 evőkanál méz
10 dkg mazsola
3 evőkanál szezámmag
1 mokkáskanál fahéj
1 dl olaj
*
Elkészítése: (Úgy írom le ahogy a receptben szerepel, mert sajnos közben hibáztam). A mazsolát beáztatjuk , a mézet pedig belecsurgatjuk az olajba. Egy nagy tálban összekeverjük  a zabpelyhet, a lisztet, a szezámmagot és a fahéjat, majd összedolgozzuk a mézzel és a mazsolával. A masszát vizes kanállal sütőpapírral bélelt tepsibe behelyezzük. 180 fokon előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütjük.
Ui: Nekem ez a recept már igen régen megvan amit már többször elolvastam mégis hibáztam most. Gyorsan kapkodtam és a mazsolát nem áztattam be, pedig jó lett volna utólag már hiába korrigáltam pici vizet öntöttem még hozzá.Vizes kanállal szedtem ki  raktam a sütőpapírra majd kézzel próbáltam formázni, volt amelyik formásabb volt amelyik kicsit kajla lett de finom:-))
 Nagyon finom érdemes kipróbálni!

1 megjegyzés:

Katalin írta...

Jól néznek ki! Régebben én is csináltam, az egyben volt, úgy kellett felvágni. Úgy emlékszem akkor te is elkészítetted, de az mintha kicsit másképp lett volna. De ez is nagyon guszta!