2015. december 3., csütörtök

Magvas buci / házilag

Elmúlt hetekben  készítettem teljes kiőrlésű lisztből kiflit zsemlét megettem  de, annyira nem nyerte el a tetszésemet! Most  nézelődtem ismét az interneten egy valami mást keresve  de végül kísérletként összeállítottam a saját kútfőm szerint abban bízva hogy ez lesz talán a megfelelő?
                                                                             

Hozzávalók:
30 dkg  finomliszt
10 dkg teljes kiőrlésű liszt
2 evőkanál vegyes mag
1 dkg friss élesztő
csipetnyi cukor
3 dl langyos víz
1 evőkanál tejföl
*
Elkészítése: A kétféle lisztet tálba mértem  hozzátettem a magokat és  összekevertem. Külön edénybe pakoltam a többi hozzávalót  ezt is összekevertem majd a lisztes keverékkel bedagasztottam . Letakarva 1 órát pihentettem. Ezután a tészta mennyiségét kétfelé vettem megformáztam majd margarinnal kikent tepsibe tettem ahol kevés víz és tej keverékével lekentem. Előmelegített sütőben 220 fokon 25 ' sütöttem.Szerintem most találtam  el azt az ízt amire vágytam ! Nagyon finom puha kenyérke! /Legközelebb megszórom külsőleg is magokkal!/
Váljon egészségetekre!

Nincsenek megjegyzések: