2015. december 4., péntek

Sajtos-túrós sós sütemény

Sokszor sütöttem már mert könnyen elkészíthető és nagyon finom! Már blogomban is megtalálható, csupán azért mutatom ismét hogy lássátok mikor a tészta egy de a külső más!
                                                                               
Ez készült most !
*
 Ez pedig 2011-ben stanglinak

 


Hozzávalók:
25 dkg túró
25 dkg margarin
25 dkg liszt
10 dkg reszelt sajt
tojás tészta kenéséhez
*
Elkészítése: Túrót lisztet és margarint kevés sóval összegyúrtam majd kinyújtottam a tésztát. Felvert tojással megkentem reszelt sajttal beszórtam és derelyevágóval tetszés szerinti formában  feldaraboltam. Előmelegített sütőben 200 fokon 20' sütöttem! Bármilyen is a formája nagyon finom !
(tojással való kenést lehet pótolni olajjal)
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Ezzel az új alakkal is nagyon finom lehet :-)

Ani írta...

Egy napon posztoltuk, csak én egyensúly tésztának ismerem.
http://korsocska.blogspot.hu/2015/12/egyensuly-tesztabol-apro-sutemeny-marti.html

Éva írta...

Katalin az íze azonos de mégis más! Köszi!
Ani az elnevezés nem fontos az íz a lényeg és az finom! Egyre gondoltunk:-))