2016. május 3., kedd

Bounty keksz

Pár nappal ezelőtt láttam Okki finom kekszét aki egy blogjátékra készítette el ! Megtetszett most pedig elkészítettem !
                                                                               
Hozzávalók: 20 dkg liszt, csipet só, 2 ek.kókuszreszelék, 10 dkg vaj, 8 dkg cukor, 1 db tojás, 5 dkg apróra tördelt étcsokoládé, Mázhoz: 5 dkg étcsokoládé 1 mk.vaj, 3-4 ek. kókuszreszelék.
Elkészítése: Tálba tettem a lisztet hozzá a sót ,  kókuszreszeléket és összekevertem.  Puha  vajat  kikevertem a cukorral és a tojással  ezután  apránként tettem hozzá a lisztes keveréket. Kézzel összegyúrtam hozzá öntöttem a darabolt csokoládét amivel szintén gyúrtam kicsit. Tepsibe tettem sütőpapírt majd a tésztából kis darabokat téptem amit gömbölyítettem és tepsire pakoltam egymástól kicsit távolabb. Mikor elkészültem az egész tésztával akkor pohár alját lisztbe mártottam és ezzel nyomtam le . Előmelegített sütőben 180 fokon 15' sütöttem. Hagytam teljesen kihűlni a kekszeket majd gőz fölött megolvasztottam a csokoládét  vajat beletettem elkevertem majd a kekszeket belemártottam kicsit  ezután a tálkába tett kókuszreszelékbe forgattam és sütőpapírra tettem száradni. Nagyon finom keksz!
Megkínálhatlak?

Nincsenek megjegyzések: