2016. május 16., hétfő

Darálós keksz ismét

Már blogomban egy régi" darálós keksz" receptem megtalálható! Most  megjelent egy havi receptes újságban ez a recept egészen kicsi különbség van a két recept közt,   de gondoltam kipróbálom ezt is !
                                                                            
Hozzávalók: 
  • 2 db tojás
  • 10 dkg margarin
  • 12 dkg cukor
  • 1 cs. vaníliacukor
  • 35 dkg liszt
  • 1/2  citrom reszelt héja
  • 1 cs. sütőpor
  • 1-1 csapott evőkanál liszt és cukrozatlan kakaópor.
Elkészítése: A tojásokat a margarinnal és a kétféle cukorral kikevertem. Liszthez tettem a sütőport és a reszelt citrom héját végül a margarinos résszel összegyúrtam. A tésztát kétfelé vettem egyik feléhez tettem még 1 evőkanál lisztet amivel összegyúrtam a tésztát. A tészta másik feléhez pedig a kakaóport gyúrtam bele. Mindkét tésztát fóliába csomagolva hűtőbe tettem. 1-2 órát jó ha pihen a hűtőben de akár egy éjszakára  is  hagyhatjuk ott. Ezután a húsdarálóra szerelhető készüléken hosszúkás darabokra formáztam  a tésztát és sütőpapírral bélelt tepsire pakoltam. Előmelegített sütőben  180 fokon 15' sütöttem.
Szereted ezt a sütit, szívesen megkínálnálak!

Nincsenek megjegyzések: