2016. május 16., hétfő

Hússal töltött palacsinta rántva

Előző napi ebédünk új" köntösben"!                                                                        
Hozzávalók és elkészítése: Sokszor elkészítettem már  nagyon finom!
Pörkölt ami megmaradt  kb. 30 dkg hús volt  + a szaft, húst ledaráltam ,  10 db sós palacsintát csináltam amit megtöltöttem a ledarált  hússal/palacsinta közepébe rakok 2 evőkanál darált húst és  ráhajtom ,becsomagolom  a tésztával/.  A szaftot  ízesítettem tejföllel babérlevéllel  felfőztem. Ez volt a hortobágyi palacsinta ! Megmaradt 3 töltött palacsinta szaft viszont már elfogyott. Ekkor jön ez a megoldás, lisztbe felvert tojásba és prézlibe forgattam a töltött palacsintát  és forró olajban sütöttem ki. Bármilyen körettel nagyon finom, de akár  savanyúsággal vagy salátával is  finom ebéd lehet belőle és laktató !
Jó étvágyat kívánok!

                                                                            

Nincsenek megjegyzések: