2016. június 4., szombat

Epres kekszkocka/sütés nélkül

                                                                                 
Hozzávalók: szögletes háztartási keksz, 15 dkg eper, 1 evőkanál tejföl, 1 dl habtejszín,
Elkészítése:Az epret megtisztítottam megmostam/ pár szem epret félretettem / a többit  feldaraboltam  és turmixoltam  ezután hozzá kevertem 1 evőkanál tejfölt.Tejszínt felvertem kemény habnak és belekevertem a gyümölcsöt. Kekszeket üvegtálba pakoltam egymás mellé és rákanalaztam a krémből majd még két sort tettem így egymásra végül krémmel lekentem és hűtőbe tettem. Pár óra  után felszeleteltem és felvert tejszínt és epret tettem a tetejére. Nagyon finom  a keksz megpuhul , a krémbe semmi cukrot nem tettem!
Megkínálhatlak?

2 megjegyzés:

Ani írta...

Erről sajnos lekéstem, de jó lett volna. :)

Éva írta...

Ani bocsi majd legközelebb:)