2016. augusztus 22., hétfő

Gesztenyés-meggyes babapiskóta/ sütés nélkül


Házassági évfordulónkra  készítettem , gondoltam megérdemel egy külön bejegyzést mert igen finom volt!
                                                                           

Hozzávalók: babapiskóta, 25 dkg  gesztenye, meggybefőtt, 2 dl  tejszín
Elkészítése: Meggybefőttet leszűrtem , levéhez kevés rumaromát tettem ebbe mártogattam bele a piskótát amit egy üvegtálba raktam sorba .Gesztenye masszát villával összetörtem tejszínt habnak felvertem és a kettőt összekevertem. A piskótát megkentem a  gesztenyés krém felével  majd rászórtam meggyszemeket, erre ismét piskótát tettem és a  krém másik felét . A tetejét  tejszínhabbal és meggyel  díszítettem!  Hűtőbe tartottam felhasználásig :-)) 
Ui: A legnagyobb unokámtól kaptam erre az édességre dicsérő megjegyzést: "Nagyi lehetnél cukrász"
Jó étvágyat!
                                                                          
                                                                           

4 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Nagyon finom lehetett! Igaza van az unokádnak! ;)

Okki írta...

Kár lett volna nem közzé tenni ezt a finomságot! :) Mutatós és finom süteményt készítettél e jeles alkalomra. :)
Az unokák tudják a legjobban dicsérni, értékelni kedves nagyijuk főztjét. Nagyon édes! :)

Katalin írta...

Finom tortával ünnepeltétek ez a szép napot!

Éva írta...

Évi köszi!
Okki köszönöm!
Katalin köszi!