2016. augusztus 24., szerda

Viktória torta "Szakácsmustra" 18.fordulójára!

Ezt a   fordulót  Táncoló Fakanál-blog  háziasszonya irányítja  aki Mary Berry  receptjeit ajánlotta figyelmünkbe!  Eddig  nem ismertem receptjeit  bár műsorban már többször láttam, próbáltam keresgélni végül ezt a tortát választottam elkészítésre amit itt találtam!
                                                                             


Hozzávalók:/18 cm.formához/
175 g vaj
175 g cukor
3 db tojás
175 g liszt 
2 tk. sütőpor
 málna lekvár
*
Elkészítése: Keverőtálba tettem a vajat és a cukrot  habosítottam majd egyenként tettem hozzá a tojásokat közben kevertem végül beleszitáltam a lisztet és a sütőport. Torta formában sütőpapírt tettem ebbe öntöttem a masszát  és előmelegített sütőben 180 fokon 30' sütöttem.  Hagytam a formában kihűlni majd a torta karimáját levettem a piskótát kettévágtam és megkentem lekvárral. Tetejét porcukorral és kevés lekvárral díszítettem .Nagyon finom !
Jó étvágyat!
 

Nincsenek megjegyzések: