2016. október 25., kedd

Francia csokis keksz- LVK.8 fordulójára!

Melinda ebben a fordulójában  Franciaországot  választotta ! Az én választásom pedig most  egy keksz lett amit itt találtam!
                                                                           


Hozzávalók:
125 g. margarin
3 evőkanál cukor
3 evőkanál barna cukor
1 db tojás
4 evőkanál tej
150 g  finomliszt
1 cs. sütőpor
csipet só
100 g csokoládé
*
Elkészítése: Kézi robotgéppel (vagy nagyon ügyes keverési technikával): margarint a kétféle cukorral és a tojással kikevertem közben beleöntöttem a tejet is. Ezután tettem hozzá a sütőporral és csipet sóval elkevert  lisztet  majd a feldarabolt csokoládét és ekkor már fakanállal összekevertem  a masszát. Sütőpapírral bélelt tepsire teáskanállal  halmokat raktam  kicsit távolabb egymástól  és előmelegített sütőben 180 fokon 15' sütöttem. Tepsin hagytam teljesen kihűlni ! Nagyon finom!
Ui: A recept megjegyzi hogy a csokoládé helyett akár tortadarát vagy  darabolt diót is lehet használni!
Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

Timi írta...

Jól hangzik a recept! Ki fogom próbálni! :o) Köszi!!!

Éva írta...

Timi örülök hogy tetszik, egészségetekre!