2016. október 18., kedd

Szilvalekváros-mákos falatkák

Receptes újságban láttam de ott élesztős leveles tésztából készült. Nekem viszont bolti leveles tésztám volt csak  viszont nagyon csábítónak  találtam ezért  elkészítettem ebből!
                                                                              
Hozzávalók: 25 dkg.leveles tészta, 4 evőkanál szilvalekvár, 3 evőkanál darált mák, pici őrölt fahéj, pár csepp rumaroma, 1 db tojás  tészta kenéséhez.
Elkészítése: Mivel fagyasztott tészta volt hagytam szoba hőmérsékleten kiengedni majd enyhén lisztes gyúrótáblán kicsit nyújtottam rajta. Lekvárt a mákkal fahéjjal és az aromával kikevertem és a tésztára kentem. Feltekertem  mint a bejglit és húsvágó ollóval ferdén bevagdostam de nem teljesen vágtam át a tésztát és a szeleteket kicsit kifordítottam. Sütőpapírral borított tepsibe raktam majd lekentem a felvert tojással. Előmelegített sütőben 200 fokon 20' sütöttem.  Mikor kihűlt apró falatkákra szedtem szét és porcukorral szórtam be.Nagyon finom!
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: