2017. január 23., hétfő

Csokikrémes torta "a kedvenc"

Áron unokám szülinapi tortája! 

Hozzávalók: 3 tojásos piskóta /18 cm formában sütve/,krém: 3 dl tej, 1 cs csokoládé puding, 20 dkg  margarin, 15 dkg porcukor, 4 dkg étcsokoládé, + a "díszítőelemek"
Elkészítése:Piskótát általában előző nap sütöm meg mielőtt töltöm és díszítem a tortát. Krémhez: tejet a pudinggal kikevertem felfőztem, majd levettem a tűzhelyről és még meleg volt mikor beletördeltem a csokoládét  kevertem még teljesen elolvadt a csoki ezután hagytam teljesen kihűlni. Porcukrot a margarinnal kikevertem majd a kihűlt pudingot is hozzátettem és kikevertem simára. Ezután vágtam ketté a piskótát és töltöttem meg a krémmel valamint a külső részét is bekentem egyenletesen . Torta tetejét olvasztott csokoládéval/6 dkg / vontam be, majd körbe raktam  töltött ostyarúddal végül a cukrokat rendeztem el a torta tetején!
❁❁

4 megjegyzés:

Nea írta...

Isten éltesse Áronkát! Csodás lett a torta.

Éva írta...

Nea köszönöm!

sucika írta...

Isten éltesse a kis unokád! Nagyon jól néz ki a torta, biztosan nagyon finom is! :)

Éva írta...

sucika nagyon szépen köszönöm! Finom volt a torta, de tudod a gyerekeknek a cukorka a lényeg így hamar megkopaszították az unokák:-))