2017. június 25., vasárnap

Tepsis csirkemell karfiollal

Család kedvence  a  csirkemell őzgerinc formában sütve, most teszteltem ezt a receptet kevesebb mennyiségből és kicsit változtattam!                                                                               

Hozzávalók:1 kisebb karfiol, 2 evőkanál ételízesítő, 40 dkg csirkemell, 2,5 dl tejföl +megmaradt 2 evőkanál kefir, 1 mk.só, 1/2 kávéskanál bors, 1 db tojás, 10 dkg  reszelt trappista sajt, petrezselyem.
                                                                             

Elkészítése:  Karfiolt rózsáira szedtem és roppanósra főztem ételízesítővel . Mikor megfőtt leszűrtem és félretettem. Húst szeletekre vágtam sóztam borsoztam (csirkéhez való házi fűszer keveréket is szórtam rá)  és egy kisebb tepsibe pakoltam egymás mellé  tetejére raktam a karfiol rózsákat . Tejfölbe elkevertem a tojást , húst amivel beszórtam annak a maradékát/só-bors-fűszerkeverék/,  reszelt sajtot az apróra összevágott petrezselymet  és ezzel öntöttem le a karfiolt  Előmelegített sütőben 180 fokon 50' sütöttem.
-Szerintem  jöhet a folytatás nagyobb mennyiségből is:-) /Egyszer teszek egy próbát csirkecomb filézett részével elkészítve/
Forrás:innen
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

sucika írta...

Ez nagyon jó! Legközelebb, ha lesz karfiolom, kipróbálom. Nyami. :D

Timi írta...

Nagyon finom lehet!!! Köszi az ötletet! :o)

Éva írta...

sucika érdemes elkészíteni mert igen finom , váljon egészségetekre!
Timi egészségetekre!

aranyos fodorka írta...

Kipróbáltam - igaz csirkecombbal - de azzal is finom volt. Szerintem brokkolival is lehetne ugyanezt csinálni.

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy tettél egy próbát egészségedre! Legközelebb én is csirkecombbal fogom készíteni.