2017. július 13., csütörtök

Nutellás virág

Váratlan  vendégek  kínálására ideális édesség !
                                                                            

Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, 2-3 evőkanál mogyorókrém,1 tojás  tészta kenésére.
*
Elkészítése:Bolti leveles tésztából készítettem  amit kinyújtottam két kör alakú lapot vágtam /18 cm átm.tortaformát körbejelöltem majd kivágtam/. Egyik lapot megkentem mogyorókrémmel majd a másik lapot rátettem  tészta közepébe nyomtam egy pohár alját . Sütőpapírral bélelt tepsire tettem  sütőlapát segítségével és körbe cikkekre vágtam a tésztát amit egyenként kicsit megtekertem. A tésztából maradt darabkákat különböző formákra vágtam és lekvárral töltve összetekertem. Felvert tojással megkentem és előmelegített sütőben 200 fokon 20' sütöttem. Mikor már kihűlt akkor szórtam meg porcukorral!
-Mogyorókrém helyett : olvasztott vajjal megkenni a tésztát kakaópor-cukor keverékét rászórni, vagy egy sós változata pizzakrémmel kenni sajttal megszórni a többi teendő hasonló amit leírtam.

Jó étvágyat !
Forrás:innen



Nincsenek megjegyzések: