2018. április 3., kedd

Csokoládés-tejszínes gesztenyegolyó/sütés nélkül

marisz57 és az unokája által készített sütés nélküli  finomság annyira megtetszett hogy az  ünnepekre előre eltervezett elkészítésre váró  sütemények korrigálásra kerültek ez lett az egyik  befutó:)
Hozzávalók: 25 dkg gesztenyemassza, 20 dkg darált háztartási keksz, 10 dkg étcsokoládé, 1,5 dl habtejszín, kevés rumaroma,  szórásra : kókuszreszelék, kakaópor-fahéj keverék.
💟
Elkészítése: Darált kekszhez tettem a már puha gesztenyemasszát kicsit összemorzsoltam. A habtejszínt feltettem melegedni és beletördeltem a csokoládét közben kevertem mindaddig még a csoki elolvadt ekkor levettem a tűzhelyről és a kekszes masszába öntöttem előbb fakanállal majd kezemmel összegyúrtam. Kis gombócokat formáltam amit kókuszreszelékbe  ill. a kakaópor és őrölt fahéj keverékébe forgattam és kis papír kapszlikba tettem. Nagyon finom!(Legközelebb csak kókuszreszelékes készül , mivel az fogyott el leghamarabb:-))
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: