2018. április 4., szerda

Sajtos stangli /leveles tésztával

Jó szolgálatot tud tenni ez a leveles tészta, az ünnepekre sajtos perecet készítettem de hamar elfogyott.  A mélyhűtő tartogatott még  25 dkg leveles tésztát  amiből kb. 30' alatt elkészült az utánpótlás:-))
Hozzávalók és elkészítése: A szobahőmérsékleten kiengedett tésztán kívül 1 db  tojás és kb. 5 dkg reszelt sajtra volt szükségem. A szögletes tésztákat   /ilyen volt a formája , 2 darab volt/ nem nyújtottam egyáltalán csak derelyevágóval  felszabdaltam megkentem a tojással és sajttal beszórtam. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20 ' sütöttem.
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Fáni írta...

Én is gyakran használom, nagyon finom.
Sőt most még kelt tésztát is láttam a boltban, azt még nem próbáltam, de ami késik nem múlik :)

Éva írta...

Fáni azt már én is láttam de még nem próbáltam ki! Biztos egyszer teszek egy próbát:)