2018. június 22., péntek

Málnakrémes torta 🎂

Lányom születésnapjára készült🌹
Hozzávalók:  3 tojásos piskóta, krémhez: 20+5 dkg málna,  4 evőkanál cukor, 1 cs.vaníliapuding, 15 dkg margarin, tetejére: 10 dkg fehér csokoládé.
🌹
Elkészítése: Piskótát előző nap elkészítettem másnap  3 részre vágtam. Krémhez:20 dkg málnát megmostam cukrot hozzátettem  felöntöttem 1 dl vízzel  és felfőztem majd levettem a tűzhelyről és  pürésítettem/turmixoltam.   A málnapürét visszatettem a tűzhelyre és  1,5 dl vízzel elkevert pudinggal besűrítettem majd hagytam teljesen kihűlni. A margarint  kikevertem ezután a kihűlt pudingos málnával összekevertem. Ezzel a krémmel töltöttem meg a torta lapokat majd  a külső részét is bekentem. Fehér csokoládét gőz fölött 1 ek olajjal  megolvasztottam  egy csepp piros ételfestéket cseppentettem bele villával  elkevertem ezt  öntöttem a torta tetejére és pár szem málnával  díszítettem!
🌸🌼🌸

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom és gyönyörű tortát kapott az ünnepelt :-) Isten éltesse, sok örömben és jó egészségben!

Nea írta...

Boldog születésnapot az ünnepeltnek! Biztos vagyok benne, hogy ízlett ez a könnyű, gyümölcsös torta.

Ani írta...

Sok boldogságot kívánok a lányodnak. Finom tortát kapott és szép is.

Lívia írta...

A gyümölcsös torták finomak, mi is szeretjük. A tortád is biztos finom és jól is néz ki. Boldog születésnapot kívánok a lányodnak.

Éva írta...

Katalin, Nea, Ani, Lívia nagyon szépen köszönöm !

Vicuska írta...

Üde, kellemes ízű torta, mutatós is :)

Éva írta...

Vicuska köszi!