2018. június 20., szerda

Rántott káposzta "Ízőrzők" Mezőkomárom



Hozzávalók: Kis fej káposzta, liszt, tojás, zsemlemorzsa, olaj vagy zsír a sütéshez
*
Elkészítése:  Káposzta külső leveleit leszedtem a vastagabb ereket levágtam, ami nagyobb levél volt kettévágtam és enyhén sós vízben pároltam. Leszűrtem és hagytam kicsit  száradni, majd lisztbe, felvert tojásba, zsemlemorzsába forgattam és forró olajban kisütöttem. Papír törlőre szedtem hogy az olajat felszívja. Hozzá tejfölös nyers lecsót készítettem😉(Káposzta többi részét lereszeltem dinszteltem és tettem mélyhűtőbe további felhasználásig pld. káposztás tészta)
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Én ezt kelkáposzta levélből szoktam készíteni és az egyik kedvencem. Vegetás tejföllel szoktam "megpöttyözni"...És nagyon finom hozzá a kovászos uborka is !

Éva írta...

aranyos fodorka talán már kelkáposztából én is készítettem, tejföllel nagyon finom!