2018. július 2., hétfő

Jégkifli /Eiskiphel "Gasztroangyal

Kíváncsi voltam hogy milyen lehet? Elsőre fél adagból készítettem azt írom le:

Hozzávalók: (csésze amivel mértem:2,5 dl) fél csésze tejföl, fél csésze sertészsír, 1 db tojássárgája, 1 dkg friss élesztő, liszt amennyit felvesz, forgatáshoz kristálycukor.
🌼
Elkészítése: Tálba öntöttem a tejfölt zsírt és a tojást kikevertem majd hozzátettem a felfuttatott élesztőt/1/2 dl vízben/ és  először kb. 20 dkg lisztet tettem hozzá és összegyúrtam . Lisztet annyit kell tenni hozzá hogy már ne ragadjon a tészta. Ezután 2 óra hosszára  hűtőbe tettem. Pihentetés után kisebb darabokat téptem a tésztából amit kiflinek sodortam és kristálycukorba forgattam úgy tettem sütőpapírral bélelt tepsibe. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem.Finom külsőleg roppan belül puha!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: