2018. augusztus 21., kedd

Kapros - zöldséges csirkemell tésztával

Hozzávalók:25 dkg csirkemell, 20 dkg vegyes zöldség nálam most mexicói keverék, 1 db vöröshagyma, kisebb paradicsom és paprika, fűszerek: őrölt bors, só, házi  csirke fűszerkeverék,  1 mk. szárított kapor, kevés csípős paprika,  1,5 dl tejföl, 1 teáskanál mustár, 1 evőkanál liszt,  tészta bármilyen.
😉
Elkészítése: Feldaraboltam a csirkemellet őrölt bors és só keverékével megszórtam. Olajat forrósítottam amiben fehéredésig sütöttem a húst majd kiszedtem külön edénybe. Az edénybe maradt olajon megdinszteltem a  megpucolt felkockázott  vöröshagymát és a vegyes zöldséget hozzátettem a feldarabolt paprikát és paradicsomot  fűszereztem kevés vizet öntöttem rá és fedő alatt pároltam. Ezután tettem hozzá a húst összefőztem majd kis edénybe kikevertem a tejfölt a liszttel hozzátettem a mustárt és a kaprot  belekevertem a zöldséges húsba  forraltam egyet rajta és már készen is volt. A kifőtt tésztára  pakoltam belőle 😋!
-Csirkemell helyett csirkecomb filézve feldarabolva is  jó !
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Fincsi lehetett! Szeretem az ilyen szaftos husikat, és a tészta is kedvenc köretem :-)

Éva írta...

Katalin finom volt köszi. Sokszor csak zöldséggel elkészítve is szívesen megeszem!