2018. szeptember 30., vasárnap

Almás-pudingos babapiskóta/sütés nélkül


Hozzávalók: 2 db nagyobb alma, 1 cs vaníliapuding, 2 evőkanál cukor, fél mk őrölt fahéj, 2 dl tej, babapiskóta kb.20 db.
🍎
Elkészítése: Az almát megpucoltam és apró kockákra vágtam edénybe tettem felöntöttem annyi vízzel ami ellepte hozzátettem a cukrot és fahéjat .Addig főztem még az alma kissé puha lett, ekkor a pudingot elkevertem a 2 dl tejjel és hozzáöntöttem a forrásban lévő almához . Mikor besűrűsödött levettem a tűzhelyről és az  előzőleg odakészített tálkába "sorakoztatott" piskótára kanalaztam belőle  majd ismét piskótát raktam végül a maradék pudingot kentem a tetejére és hagytam hűlni. Másnap felvert tejszínhabot tettem rá  és őrölt fahéjjal szórtam meg😋
Jó étvágyat !

6 megjegyzés:

Lívia írta...

Ez a süti finom lehet és egyszerűnek is tűnik az elkészítése és persze jól is néz ki. Egyszer kipróbálom.

teller-cake írta...

Nagyon jól néz ki!! :-)

Katalin írta...

Nagyon jól néz ki, guszta! Almás finomságok nálunk is mindig jöhetnek :-)

Timi írta...

Nagyon jól hangzik a recept! Köszi!!!

Éva írta...

Lívia nagyon finom , váljon egészségetekre!
teller-cake köszi!
Katalin köszi!

Éva írta...

Timi örülök hogy tetszik!