2018. szeptember 4., kedd

Szilvás túrótorta/ liszt nélkül, mikrós

Nagyon sajnálom hogy csak most próbáltam ki ezt a receptet mert nagyon finom  2003-as újságban találtam amit már igen sokszor átlapoztam:-))😌
Hozzávalók: 25 dkg túró, 12,5 dkg margarin, 2 dl tej, 5 evőkanál porcukor, 1 tasak vaníliaízű pudingpor, 3 db tojás, kb. 8 szem szilva, (  én most nem tettem bele de még 1 doboz ananászkonzervet is a recept )
🌸
Elkészítése: Szilvákat megmostam kimagoztam és cikkekre vágtam. A margarint és a cukrot  a tejhez tettem és 2' alatt felmelegítettem  majd fakanállal  oldódásig kevertem  és levettem a tűzhelyről. A pudinghoz kevés langyos margarinos tejet tettem  csomómentesre kevertem majd az egész tejjel eldolgoztam. A villával összetört túrót  beleforgattam. Tojásokat felvertem és habverővel  az előző masszával alaposan összedolgoztam. Mikrózásra alkalmas  lapos edényt margarinnal kikentem ebbe öntöttem a masszát tetejére pakoltam a szilvadarabokat/ekkor még egy része lesüllyed sülés közben viszont feljön/. Ananász darabkákat is lehet tetejére tenni én ezt most kihagytam. Mikróban 600 W 20' sütöttem majd hagytam a mikróban még hűlni.😋😋😋
📎Általában ami mikróban elkészíthető az sütőben is, hasonló receptnél már próbáltam sütése: 180C fokon 20' !
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ez bizony fincsi lehet, mentettem! ;)

Éva írta...

Tiffanylda nagyon finom, szerintem akár más gyümölcs is jó lehet bele egészségetekre!