2018. október 13., szombat

Gyors sárgarépatorta/mikrós sütemény

Hozzávalók:  2 db tojás, 5 dkg margarin, 5 dkg barna cukor, 3 db sárgarépa/közepes nagyságú/, 5 evőkanál liszt, 1 cs sütőpor.
Elkészítése: Tojást a cukorral és a margarinnal kikevertem. Sárgarépát megpucoltam és lereszeltem hozzátettem a cukros keverékhez majd belekevertem a sütőporral elkevert lisztet is. Szilikon /vagy más mikrózható/ formába öntöttem elegyengettem a tetejét és  600 W-on 15' sütöttem(lehet sütőben is sütni akkor 180 C fokon 30'). Hagytam hűlni a mikróban majd kifordítottam  tányérra 😋
📎Nem sokszor készítek mikrós süteményeket de ezt sajnáltam volna ha kihagyom:)
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom, őszi süti :-) Én még mikróban sosem főztem vagy sütöttem, csak melegítésre használjuk :-)

Éva írta...

Katalin finom volt!Csak sütöttem én is és azt sem gyakran:)

Ani írta...

Nagyon szépen szeletelted. Mi is szeretjük a répatortát. Egyszer majd ezt is kipróbálom.

Éva írta...

Ani köszönöm!