2018. október 27., szombat

Halloween keksz

Hozzávalók:/ kevés változtatással / 10 dkg margarin, 6 dkg barna cukor, 20 dkg liszt, késhegynyi sütőpor és szódabikarbóna, csipet só, 2 evőkanál kakaópor, csipet őrölt fahéj,  1 db tojás, 2 evőkanál tej, 10 dkg tejcsokoládé.
👻
Elkészítése: Margarint kissé olvasztottam majd kikevertem a cukorral. Liszthez tettem a sütőport, szódabikarbónát, csipet sót, kakaóport,fahéjat  és összevegyítettem majd a margarinos részt is hozzátettem a tojással és a tejjel együtt  ezután az egészet összegyúrtam. Végül az apróra darabolt csokoládét dolgoztam a tésztába.  Sütőpapírral kibéleltem a tepsit  a masszából golyókat formáltam és beleraktam végén egy pohárnak az aljával  laposabbra nyomtam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem.  Mikor teljesen kihűlt  1  tk citromlé és porcukor keverékével cukormázat csináltam ezzel és a cukorkával díszítettem. (Nagyon finom ez a csokis keksz!)😋
forrás:innen
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet, szép színes, a gyerekeknek biztos tetszett és ízlett, no meg a felnőtteknek is :-)

teller-cake írta...

Nagyon jó lett, nálam is készült hasonló. 🙂

Éva írta...

Katalin köszi!
teller-cake köszi!