2018. október 3., szerda

Zöldséges-tojásos tészta



Hozzávalók: Vegyes zöldség, kevés olaj, kisebb vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, paprika, paradicsom, fűszerek: só,  csirkéhez való házi fűszerkeverék,  őrölt bors, tojás, petrezselyem,  bármilyen tészta .(Mennyiség ízlés szerint!)
😉
Elkészítése:Apróra vágott vegyes zöldséget roppanósra főztem. Olajon megdinszteltem a feldarabolt  vöröshagymát, fokhagymát és kockára vágott paprikát paradicsomot  együtt pároltam majd  hozzátettem a leszűrt zöldségeket fűszereztem és kb. fél dl vízzel összefőztem.  Szokásos módon kifőztem a tésztát  leszűrtem és hozzákevertem a zöldséges  raguhoz majd együtt ismét felmelegítettem és külön pohárba felvert tojást öntöttem rá amivel összekeverve készre sütöttem. Apróra vágott petrezselyemzöldet szórtam rá😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Meglenne az étvágy hozzá, ha leemelhetnék egy tányérkával belőle :-)

Éva írta...

Katalin ennek örülök és szívesen tálaltam volna ha ezt tudom:-))