2018. december 3., hétfő

Marcipános puszi

Régebbről  ismert  kedves  blogomról /Kreatív konyha/ választottam  ezt a süteményt , amit most fél adagból készítettem el😊

Hozzávalók fél adaghoz/ 23 db/: tészta:17,5 dkg finomliszt, 1 mk. sütőpor, 8 dkg vaj, 8 dkg cukor, 2 teáskanál vaníliacukor, 1 db tojás, fél citrom reszelt héja, csipet só, + 10 dkg marcipánmassza.

🎄
Elkészítése:Tészta hozzávalóit összegyúrtam fóliába csomagolva hűtőbe tettem 30'-re. A marcipánmasszát összegyúrtam puhára majd feldaraboltam/23 db/  és golyókat formáltam belőle. A tésztából szintén golyókat formáltam (ezek kicsit nagyobbak mint a marcipán golyók és ez is 23 db), egyenként ellapogattam és a közepébe tettem a marcipán golyót bevontam a tésztával és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15 ' sütöttem. Még meleg volt mikor  megszórtam porcukorral😋 !
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez nagyon finom lehet! A marcipán igazi ünnepi csemege, nagyon szeretem :-)

Éva írta...

Katalin valóban nagyon finom, köszi!