2019. február 14., csütörtök

Csokis szív és perec💕

Nem nosztalgiából készítettem ezt az édességet és időzítettem erre a napra, mivel az én korosztályomnak ez az ünneplés  igencsak  szokatlan. Mióta blogot írok azóta február  a fánk szezon és a Valentin  nap említése nélkül nem múlik el. Próbálok  olyan édességet kitalálni vagy keresni ami  egyszerű , most arra gondoltam hogy a már többször sütött perecemet  sütöm csak  más formákkal és csokoládéba mártom :💕

 Hozzávalók /kevesebb mennyiségből készítettem azt írom le/: 15 dkg liszt, 5 dkg  reszelt sajt, 7,5 dkg margarin, 1 tojássárgájának a fele, 2 evőkanál tejföl, csipet só, fél mk szódabikarbóna, 10 dkg étcsokoládé. 
💓
Elkészítése: A tészta hozzávalóit összegyúrtam fóliába tettem és fél órát pihentettem hűtőben. Ezután enyhén lisztes gyúrótáblán 3 mm vastagra nyújtottam és perec kinyomóval  ill. szívformával szaggattam ki. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam előmelegített sütőben 200 C fokon 15 ' sütöttem. Mikor kihűlt a tészta  gőz fölött megolvasztott étcsokoládéba +kevés étolaj mártottam a tetejét. Pár darabot megszórtam kókuszreszelékkel ill. színes szórócukorral 😋
 Mindenkinek kívánok szép napot !

Nincsenek megjegyzések: