2019. március 4., hétfő

Jó reggelt keksz házilag

Megtetszett ez a keksz kis módosításokkal elkészítettem fél adagból azt írom le😊

Hozzávalók: 7,5 dkg margarin, 2 evőkanál barna cukor, 2 tk. vaníliacukor, csipet só, 1 ek méz, 1 felvert tojásnak a fele, 7,5 dkg finomliszt, 7,5 dkg teljes kiőrlésű liszt, 2 ek. zabpehely, kb. 2 dkg aszalt gyümölcs aprítva, negyed kávéskanál szódabikarbóna.

🌷
Elkészítése:Margarint a kétféle cukorral , mézzel,  csipet sóval és a tojással kikevertem Kétféle lisztet összevegyítettem  a szódabikarbónát beletettem  és a margarinos keverékkel valamint  az apróra vágott aszalt gyümölcsökkel  összegyúrtam a tésztát. Enyhén lisztes gyúrótáblán 3-4 mm vastagra nyújtottam és kerek formával szaggattam  sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem😋( 6 cm átm.szaggatóval  készítve 15 db lett )
Jó étvágyat!
forrás:innen

4 megjegyzés:

Katalin írta...

De jó lenne most reggelire :-)

Éva írta...

Katalin megnézem mikor indul a legközelebbi vonat és várjál az állomáson viszek:-))

Okki írta...

Most látva nálad, nekem is megtetszett ez a keksz. :) Biztos sokkal finomabb mint a bolti társai.

Éva írta...

Okki köszi, én boltban nem is veszek kekszet már régóta!