2019. március 7., csütörtök

Teljes kiőrlésű hamburgerbuci

Hozzávalók:15 dkg teljes kiőrlésű liszt, 5 dkg kukoricaliszt, 0,4 dl olívaolaj, 0,5 dl tej, 1 dkg friss élesztő, 1 tk sütőpor, 1 felvert tojásnak a fele a tésztába a másik felével kentem, 3 evőkanál kefir, kevés cukor az élesztő futtatásához, só, 1 tk. szárított bazsalikom,  szezámmag a buci szórásához.
😊
Elkészítése: Langyos tejbe tettem kevés cukrot és az élesztőt hagytam felfutni. Kétféle lisztet  összevegyítettem  ezután a többi hozzávalóval és a felfutott élesztővel bedagasztottam a tésztát. Letakarva 1 órát kelesztettem. Megkelt tésztát kétfelé vettem egyenként megformáltam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam ahol a maradék tojással lekentem szezámmaggal beszórtam és előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem.😋
forrás:innen
📎 Nekünk ez ideális mennyiség! A recept joghurtot írt de nekem kefirem volt  itthon. Bár a bucik teteje kicsit megrepedt de az ízén  ez semmit nem változtatott!
Jó étvágyat! 

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nagyon gusztusosan néz ki, én kifejezetten szeretem, ha a kenyerem teteje megreped.
A 20 deka anyagból ez a két buci lett?

Évi - Ízek és utazások írta...

Ez nagyon guszta! Szívesen megenném én is. Mivel lett megtöltve?

Éva írta...

aranyos fodorka köszi, most csak kettő de lehetett volna kisebb és akkor szerintem négyre is elég lett volna!
Évi köszi,nem volt különleges tölteléke csak ami éppen a hűtőben volt:)