2019. május 23., csütörtök

Citromos-levendulás keksz "Ízőrzők" Halimba

Hozzávalók:  20 dkg liszt, 1 tk. szárított levendulavirág, 1 tk  reszelt citromhéj, 1 tk szódabikarbóna, csipet só, 1 db tojás, 12 dkg cukor, 5 dkg margarin, 2 ek méz, 1 ek.víz, +cukor a forgatáshoz
🍋
Elkészítése: Egyik tálba tettem a kimért lisztet +szódabikarbónát+levendulavirágot+ sót és a reszelt citromhéjat összevegyítettem. A másik edénybe a cukrot a margarinnal kikevertem hozzá tettem a vizet , mézet  és a tojást  összekevertem. Végül a tojásos keverékhez tettem apránként a lisztes keveréket és összegyúrtam tésztának. Sütőpapírral bélelt tepsibe  a masszából diónyi darabokat tépkedtem gömbölygettem kristálycukorban megforgattam majd ellapítottam és  a tepsibe  tettem. Előmelegített sütőben 180 C fokon 10 ' sütöttem.😋/ 25 db lett ebből a mennyiségből/
Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

Ani írta...

Jól néz ki.

Katalin írta...

Nagyon szépek lettek a kekszeid! A levendula finom illatos, így biztos finomak is lettek. A Halimba rész nálunk még várja hogy megnézzük, majd kíváncsi leszek, ők hogy csinálták :-)

Éva írta...

Ani köszi.
Katalin köszi, finom lett. Mindegyik műsorban van olyan amit szívesen megkóstolnék:)