2019. május 31., péntek

Főzött vanília fagyi/ házilag

Több  fagylalt és jégkrém  recept található blogomon mégis mikor Mária  fagyiját megláttam amit Max konyhája ihletett  nem tudtam  ellenállni a kísértésnek  és fél adagból elkészítettem:)😉
Hozzávalók: 10 dkg cukor, 3 tojás sárgája, 2,8 dl zsíros tej, 1 dl tejszín, 2 tk bourbon vaníliacukor.
🍦
Elkészítése: Tojás sárgáját a kétféle cukorral jól kikevertem hozzátettem a tejet és a tejszínt ezzel is simára kevertem. Tűzhelyre tettem alacsony hőfokon állandó keverés mellett forraltam. Mikor az első buborékokat megláttam levettem a  tűzhelyről és sűrűn kevergetve kihűtöttem. Műanyag dobozba tettem amit mélyhűtőbe pakoltam  és fél óránként átkevertem kb. 3 alkalommal  ismételtem meg majd másnap kanalaztam belőle😋😍
Kellemes hűsölést vele!

Nincsenek megjegyzések: