2019. június 6., csütörtök

Raffaello golyó ismét házilag

Még régebben  készítettem ezt az édességet receptje itt megtalálható. Most egy hozzászólásban olvastam valahol hogy akár kávékrémporból  is ellehet készíteni.Jó ötletnek tartom,  gyorsan el is készítettem  egyik  "kókuszrajongó"családtagunk szülinapjára :)

Hozzávalók: 15 dkg kávékrémpor, 0,6 dl víz, 6 dkg olvasztott vaj, 3 evőkanál porcukor, 8 dkg kókuszreszelék,+ hempergetéshez   kókuszreszelék,  mogyoró,/30 db lett/
🌼
Elkészítése: Kávékrémport a kókuszreszelékkel összevegyítettem. A vizet a porcukorral forrásig főztem majd levettem és belekevertem a kókuszreszelékes keveréket majd az olvasztott vajat. Simára kevertem és hagytam kicsit hűlni. Ezután golyókat formáltam  aminek a közepébe mogyorót tettem és megforgattam a kókuszreszelékbe😋 Papírkapszlikba  tettem és hűtőbe várja sorsát:)
Jó falatozást!

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ezt a kókuszost most nem próbálom ki, de a blog jobb-szélén "feljött" a gyümölcsös görög joghurt, s mivel épp ma vettem joghurtot, és véletlenül pár szem eprem is volt - hát kipróbáltam azt.
Meg kell mondjam, nagyon finom lett ! :-)

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy elkészítetted, váljon egészségedre!

Timi írta...

Ha lesz egy kis időm, ki fogom próbálni ezt a golyót, mert mi is nagyon szeretjük a kókuszt!!!

Éva írta...

Timi váljon egészségetekre!