2019. augusztus 1., csütörtök

Csokis-banános zabkeksz🍌

Hozzávalók: 1 db banán, 1 felvert tojásnak a fele, 1 teáskanál méz, 7,5 dkg zabpehely, 1 kávéskanál őrölt fahéj, 1 teáskanál kakaópor, 4 dkg apróra tördelt étcsokoládé.(fél adag amit leírtam)
🍌
Elkészítése:Csokoládét apróra tördeltem. Banánt villával pépesre  törtem és a többi hozzávalóval összekevertem végén beleforgattam a csokoládét is. Sütőt előmelegítettem 180 C fokra, sütőpapírt tettem a tepsibe erre kanalaztam teáskanállal a masszából kicsit távolabb egymástól a halmokat és  ellapogattam  az előmelegített sütőben  15 ' sütöttem.😋
Recept: innen

9 megjegyzés:

Ani írta...

Megáll az ész! Hasonlót tettem közzé én is éppen most.
https://korsocska.blogspot.com/2019/08/zoldbananlisztes-lepenyke-glutenmentes.html

teller-cake írta...

Óhh, banános kekszet még nem is sütöttem. Úgy látom ez hiba volt! :-))

Éva írta...

Ani akkor egyre gondoltunk:)
teller-cake szerintem is mert finom!

Tiffanylda írta...

Ismét egy különlegesség, köszönjük!:) Próbáltam már hasonlót, de ezt is megkóstoljuk!

Éva írta...

Tiffanylda váljon egészségetekre!

Katalin írta...

Nagyon fincsi lehet, szívesen elrágcsálnék belőle egy-kettőt :-)

Éva írta...

Katalin köszi.

Szera írta...

Holnap kipróbálom! ❤

Éva írta...

Szera váljon egészségedre!