2019. szeptember 30., hétfő

Gyömbéres sült paradicsom chutney🍅

Az elmúlt napokban több helyen találkoztam ezzel a recepttel végül Ottis változatára esett a választásom bár ezt is kevesebb mennyiségből készítettem😉

Hozzávalók:50 dkg paradicsom, 2 db alma, 1 teáskanál cukor, 2 db vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, 1 csípős paprika, 1 zöld paprika ,  fél kk őrölt gyömbér, 1 tk almaecet, só
🍅
Elkészítése:Paradicsomot megmostam kettévágtam és sütőben 200 C fokon 45' sütöttem. Hagytam kihűlni  ezután a héját lehúztam és feldaraboltam. A hagymákat megpucoltam és feldaraboltam. Almát szintén megpucolás után apró kockákra vágtam, paprikát is felszeleteltem magházát kivágtam. Edénybe pakoltam  ezeket a feldarabolt hozzávalókat és hozzátettem a  többi fűszereket. Alacsony hőfokon főztem közben kevertem kb. 3/4 órát,  ezután turmixoltam és csipet na-benzoát tettem bele majd az üvegekbe töltöttem.
Téli napokra!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Látom nálad is elkészült, ha kicsit másképpen is, de biztos ez is finom változat lesz :-)

Éva írta...

Katalin köszi.