2019. december 1., vasárnap

Kókuszkocka muffin

Családunk kedvenc süteménye a kókuszos kocka amit minden nagyobb ünnepre elkészítek.Mikor megláttam ezt a változatot  tudtam hogy  gyors próbasütés követi😊

Hozzávalók:/12 db elkészítéséhez/ tészta: 18 dkg cukor, 3 dkg olvasztott vaj, 2 evőkanál olvasztott méz, 2 db tojás, 1/2 cs sütőpor, 18 dkg liszt, 1 dl tej, bevonat: 2 evőkanál kakaópor, 10 dkg vaj, 10 dkg cukor, 1 dl tej, díszítéshez: kókuszreszelék.
🌲
Elkészítése: Tésztához a cukrot, vajat , mézet és a tojást habosra kevertem. Hozzátettem a sütőporral összekevert lisztet és a tejet amiből sima tésztát kevertem és a muffin formákba kanalaztam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem formából kiszedve hagytam hűlni. A bevonat hozzávalóit felmelegítettem és ebbe mártottam bele a muffinok tetejét  egyesével amit ezután a kókuszreszelékbe mártottam .Hagytam teljesen megdermedni a  tetejét ezután tettem papír muffin formákba.
📎Érdemes elkészíteni nagyon finom és könnyen elkészíthető! Mivel most készítettem először betartottam a receptet, de következő alkalommal lehet hogy a bevonatnál kevesebb tejet használok!
Jó étvágyat kívánok !
forrás:innen

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet, jól néznek ki! Jó ötlet volt elkészítened 😊

Éva írta...

Katalin ízre teljesen olyan mint a hagyományos és sokkal könnyebb az elkészítése bár ebből csak 12 db van:)