2020. augusztus 17., hétfő

Nutellás torta

 Ábel unokánk  7 éves szülinapjára / ami augusztus 15-én volt/ készítettem ezt a tortát💓 Pár nappal később volt a köszöntés tortáját igyekeztem a kedvenc  édességeivel készíteni😉


Hozzávalók: 3 tojásos piskóta, krém: 1 csomag csokoládépuding, 3 dl tej, 2 evőkanál cukor,  3 evőkanál nutella, 18 dkg vaj, pár csepp rumaroma, egyéb: roletti, tejszínhab

🎂

Elkészítése: Piskótát a szokásos módon elkészítettem: annyi különbséggel hogy most 2 evőkanál lisztet kakaóval helyettesítettem. Mikor kihűlt  kettévágtam.  Krémhez: tej mennyiségének a feléhez  tettem a  pudingot  cukrot jól elkevertem és a maradék tejet feltettem főni majd beleöntöttem a cukros keveréket és sűrűre főztem   hagytam hűlni. A kihűlt pudinghoz tettem a nutellát rumaromát  összekevertem és végül a puha vajjal kevertem  simára. Ezzel a krémmel töltöttem  meg a kettévágott tortát végül körbe  és  a felső részét is   ezután hűtőbe pakoltam. Másnap tettem a torta tetejére a rolettit és  tejszínhabbal díszítettem

Nagyon boldog szülinapot !


8 megjegyzés:

Katalin írta...

Isten éltesse a nagyfiút! 😊 Kívánom hogy minden vágya teljesüjön az életben! Nagyon finom tortát kapott 😀

Verus írta...

Nagyon szuper kis tortát készítettél, ez nálunk is sikert aratna! Boldog születésnapot a nagyfiúnak!🙂😘

Éva írta...

Katalin köszönöm szépen !
Verus köszi!

María írta...

Isten éltesse Unokádat egészségben és boldogságban! Fincsi tortát kapott! Biztos nagyon örült!

Tiffanylda írta...

Isten éltesse az unokádat! :) Csodás a torta és milyen finom lehet!;)

Éva írta...

María köszi,örült egyből 1-2 rolettivel kevesebb volt a torta tetején:-))
Tiffanylda köszi!

Okki írta...

Biztos nagyon örült unokád a tortának, nagyon finomnak tűnik. :)
Utólag is boldog születésnapot kívánok neki! Isten éltesse sokáig! :)

Éva írta...

Okki köszönöm szépen.