2020. szeptember 21., hétfő

Gyors sajtkrokett

 Sajtgolyó és krokett is szerepel blogomon de mikor megláttam itt ezt a receptet gondoltam fél adagból elkészítem  és milyen jól tettem nagyon finom😉


Hozzávalók és elkészítése: 15 dkg reszelt trappista sajt, 1 egész tojás felverve de csak a fele mennyiség, 1 evőkanál liszt, olaj a sütéshez. A hozzávalókat összegyúrtam és kis darabka rudakat formáltam belőle. Felmelegítettem az olajat inkább csak melegre mint forróra és a rudakat beletettem nem kell túl sokat egyszerre az edénybe tenni. Mikor már színe volt az aljának akkor fordítottam meg és készre sütöttem majd papír törlőre szedtem . Férjuram majonézzel én csak natúran  falatoztam belőle. Ebből a mennyiségből 10 db lett😋(Akár húspótlónak vagy bármilyen  szósz  mellé  finom lehet!)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: