2020. november 29., vasárnap

Karácsonyi muffin🎄

 Könnyen elkészíthető és nagyon finom😊


Hozzávalók:/12 db/ 25 dkg liszt, 20 dkg cukor/amit én csökkentettem 15 dkg-ra/, 2 db tojás, fél csomag sütőpor, 1 cs. vaníliacukor, 15 dkg  puha margarin, 1 dl tej, 1 evőkanál méz, fél kávéskanál őrölt fahéj, fél kávéskanál mézeskalácsfűszer, kevés rumaroma.

🎄

Elkészítése: Tálba mértem a hozzávalókat és sima tésztának  kikevertem. Muffin sütőformákba  kanalaztam a masszából a forma  kb. 3/4-ig. Előzőleg kevés mazsolát beáztattam majd leszűrtem és a tészta tetejére szórtam. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.  Formából kiszedtem hagytam hűlni majd átszitált pár evőkanál porcukrot 1-2 tk citromlével elkevertem és ezzel díszítettem a muffinok tetejét!

Jó étvágyat kívánok!

 forrás:innen

6 megjegyzés:

Ilona írta...

Köszönjük, ki fogom próbálni.

Katalin írta...

Fincsi lehet! 😀

Éva írta...

Ilona sok sikert váljon egészségetekre!
Katalin köszönöm, nagyon finom !

Okki írta...

Milyen jól meglehet bolondítani egy kis fűszerrel egy nagyon egyszerű sütit. :) Biztos finom volt.

Tiffanylda írta...

Nagyon ritkán sütök muffint - nem tudom miért -, de ezt ki fogom próbálni, köszi!:)

Éva írta...

Okki köszönöm finom volt!
Tiffanylda én sem sütök gyakran ,ez most olyan karácsonyi . Sok sikert, váljon egészségetekre!