2021. január 13., szerda

Fahéjas öntet / házilag

 Receptes újság egyik kelléke volt almás fánk kiegészítőjeként szerepelt. A fahéjas ízt kedvelem ezért tettem egy próbát kevesebb mennyiségből ,  készítek mellé fánkot vagy esetleg palacsintát azzal is finom lehet😊( Kávét ízesítettem vele nagyon finom volt azzal is!)


Hozzávalók: 2,5 dl tej, 1,5 tk. vaníliapuding, 1 tk. őrölt fahéj, 2  ek. cukor.

Elkészítése: 2 dl  tejet a cukorral feltettem forrni a fél dl tejet elkevertem a pudinggal és besűrítettem vele a már tűzhelyen lévő tejet. Mikor levettem a tűzhelyről akkor kevertem el benne  a  fahéjat .

Jó étvágyat !

5 megjegyzés:

Okki írta...

Milyen egyszerű hozzávalók szükségesek hozzá. Nem is gondolná az ember, hogy pár hozzávalóból milyen finomságos dolgokat készíthetünk. Nekem is tetszik. :)

Katalin írta...

Nagyon jó ötlet, finom lehet, de más édességekhez is biztos jó lesz öntetnek 😁.
A fahéj nálunk is kedvenc.

aranyos fodorka írta...

Kipróbálom !

Fáni írta...

Mi is szeretjük a fahéjat, ki fogom próbálni :)

Éva írta...

Okki azért is tettem egy próbát mert szeretem a fahéjas ízeket és nem sok hozzávalóra van szükség.
Katalin köszi.
aranyos fodorka váljon egészségedre!
Fáni váljon egészségedre!