2021. január 9., szombat

Hagymás pite

 Ez a recept  ismét lányomtól származik😊

Hozzávalók:tészta: 25 dkg liszt, 15 dkg margarin, 1 db tojás, só ízlés szerint, tészta tetejére:  1 db vöröshagyma,2,5 dl  tejföl, 10 dkg  reszelt sajt, 1 db tojás, só, őrölt bors,

🍕

Elkészítése: A lisztet a margarinnal összemorzsoltam beletettem a  tojást, sót   és sima tésztának összegyúrtam amit fóliába téve fél órára hűtőbe tettem.  A hagymát tisztítás után apróra daraboltam amit a tejfölbe tettem  ehhez még  1 tojást, reszelt sajtot , őrölt borsot és sót tettem jól összekevertem. A tésztát mikor kivettem a hűtőből  kerek formára nyújtottam  pite formába  tettem és  rákanalaztam  az előzőleg összekevert  feltétet elsimítottam és  előmelegített sütőben 200 C fokon 30' sütöttem😋

Jó étvágyat kívánok !

10 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet vacsorára 😀

aranyos fodorka írta...

Csak egy ici-pici husi hozzá !! Kis szalámi talán ... tán még jobb lenne... :-)

Éva írta...

Katalin köszi finom volt.
aranyos fodorka nekünk így is eléggé bőséges volt! Megpróbálhatod még valamivel kiegészíteni biztos nem rontja el:)

Évi - Ízek és utazások írta...

Nagyon finom lehetett! Most reggelire szívesen elfogadnék egy kis szelettel. :)

Éva írta...

Évi köszi, finom és laktató volt.

Tiffanylda írta...

Mindig tudsz valami újat hozni, köszi!:) Én arra gondolnék, hogy a hagymát megdinsztelném előtte. Fölösleges?

Éva írta...

Tiffanylda mivel ezt a receptet a lányomtól vettem át és kérdeztem én is ezt de azt mondta hogy nem szokta dinsztelni. Így is finom lett de kipróbálhatod dinsztelve bár akkor több a zsiradék benne:) Váljon egészségetekre!

Ani írta...

Nagyon finom lehet. Jól is néz ki.

teller-cake írta...

Ez nálunk is gyorsan elfogyna,remek ötlet!

Éva írta...

Ani köszönöm.
teller-cake örülök hogy tetszik.